2BEHOME
Contactinformatie
Over 2BEHOME
Beoordelingen van onze klanten
Nelleke Vander Moore- Veenstra
Timothy Broek
Toos Gijselhart
Makkelijk, snel geleverd, alles oke.
H bakker
Deze medewerker was heel erg vriendelijk en geduldig en heeft alles , voor mij uitgezocht ,ze gaf een hele goede service.
Florin Pavelescu
Femm/Gerard Duvaloois
Wietske Hoekstra
Ik heb het product niet ontvangen. Wel een melding gehad dat het produkt niet op voorraad was. Maar tot op heden geen geld terug ontvangen.
Reactie van 2BEHOME
Goedemorgen Wietske, Tot onze spijt zagen wij uw beoordeling binnenkomen op Blokker. Wij hebben op 09-01 een terugbetaling gedaan via Blokker en u hierover geïnformeerd. Deze terugbetaling zou u dus al ontvangen moeten hebben via Blokker, dit gaat volledig buiten ons om. Daarom vind ik het jammer dat u eerst niet even contact met ons opgenomen heeft om te verduidelijken wat precies de situatie is. Ik heb nu gelijk contact opgenomen met Blokker en hun gevraagd waar u betaling blijft. Met vriendelijke groet, Renzo 2BEHOME
Martin Verster
M Luijpers
Twee spellen besteld voor een hele mooie prijs en deze werden ook lekker vlot en goed verpakt geleverd.
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.