4Goodz
Contactinformatie
Over 4Goodz
Beoordelingen van onze klanten
Sylvia Wester
De verkoper heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing bij de Keukentrolley gedaan, zodat ik het goed in elkaar kon neerzetten. De volgende dag na mijn bestelling, werd het pakket al bezorgd. Goed geregeld.
Cyril Scheepmaker
Marry Bemelman
Ruim een week moeten wachten op het wastafelkastje, terwijl hij binnen twee werkdagen bezorgd zou worden. Product was door DHL weer terug bezorgd bij het bedrijf. Wat is er dan misgegaan? Twee keer over gebeld en daarna wel snel geleverd.
Rebecca Serhalay
het product was binnen 1 rit met de hond kapot.
Arzu Tutuncu
Ze zijn echt zoals wij het hebben gewenst. We gebruiken het met veel plezier.
Saskia Boer
Mooie, stevige wasmand, blij mee.
Foekje Godschalk
HJ van der Wekken
Helemaal tevreden
Mieke Mol
Als je een product wilt retourneren kun je een hem aanmelden op https://4goodz.returnless.com/nl
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.