Frouk Berkemeier
Snelle levering na betaling.
Snelle levering na betaling.
Na levering bleek artikel defect. Telefonisch niet te bereiken na 5x overgaan gaat de telefoon lijn op in gesprek toon. Uiteindelijk een mail gestuurd, naar adres dat ik via Blokker kreeg. Na bijna een week nog steeds geen contact kunnen krijgen.
Helaas kan je niet kiezen voor sterren in de min want de beoordeling van 1 ster is nog veel te veel Ten eerste zou ik binnen 3 werkdagen van de verkoper bericht krijgen over een kapot geleverde pan er was van steelpan een stuk van handvat afgebroke
Beste Henny, Wat jammer om te horen. Ik zie dat wij u een bericht hebben gestuurd, met de vraag even wat foto's te delen van het defect. Wij hebben nog geen reactie van u mogen ontvangen helaas. Kunt u even de foto's door sturen, dan lossen wij dit verder vlot voor u op.
De pannen waren stuk toen ik ze kreeg kon geen contact met ze krijgen uiteindelijk via blokker een retour label gekregen nog steeds mijn geld niet terug en kan nog steeds geen contact met ze krijgen Waardeloze verkoper zal er nooit meer bestellen
Beste Coba, Dank voor de feedback. Ik zie dat wij herhaaldelijk vragen om even het retour bewijsje te mogen zien. Dan kunnen wij het direct nakijken, en vervolgens de terugstorting doorzetten. We hebben echter nog geen reactie van u mogen ontvangen. Hoop spoedig van u te horen!
Wil artikel terugsturen maar is geen aanwijzing hoe dat te doen!
Gordijn mooi van kleur en kwaliteit. Makkelijk af te knippen om in te korten (zelf omzoomen).
Opzetstukken passen niet...Ben nu al een paar dagen bezig om de retourzending te regelen maar het is zo omslachtig dat het nog niet gelukt is... Waarom via andere wegen ipv gelijk retourneren naar Blokker
Correct en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden van de staat van het pakketje. Kortom heel blij
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.