AntteQ
Contactinformatie
Over AntteQ
Beoordelingen van onze klanten
Yvonne Root
Geen nederlandse handleiding bij het product. Wel snel geleverd.
Daphne Wedzinga
Televisie loopt elke keer wel vast dus het product is niet top.
Paul Schulze
Geen reactie gekregen Na mail afstand bediening werkt niet
Chris Oosterveld
De levering staat vermeld 2 werkdagen, dit zijn er dus 5 geworden, met weekend er bij 7 dagen dus. Contact met verkoper is matig, krijg je engels sprekende man aan de telefoon die je niet goed begrijpt. Via klantenservice Blokker alles goed gekomen.
Rubina Sattar
Ik zou nooit meer wat bij dit bedrijf kopen
Wendy De Groot
Supersnelle levering.
Ineke Bosman
Weet niet over contact. Verkoper. Kocht hem via blokker en dat gaat meestal goed. blij dat hij met post. Nl bezorgd werd. Alle andere bezorgers bijven in mijn ervaring achter bij proost. Nl.
Saher Zaher
Ik heb geprobeerd contact met hen op te nemen, maar hun reactie was ongepast
Angelique Gouweleeuw
De aannamens naar de klant toe is niet oke, en vooral als je klant in de kou sta en feedback krijgt via mail of telefonis, na de klacht bij blokker werd er pas actie ondernomen. Ik heb een mailtje gehad en de probleem is nog steeds niet opgelost.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.