Benza
Contactinformatie
Over Benza
Alle artikelen worden uit eigen voorraad geleverd, bestellingen voor 15:00 uur geplaatst worden dezelfde dag verzonden. Klantenservice openingstijden: 9:00 - 17:00 (alleen op werkdagen)
Benza heeft de volgende eigen labels:
Benza®
Arowell®
BMPdesign®
Beoordelingen van onze klanten
Agnes Mak
Snelle levering - goede prijs-kwaliteit verhouding
Angelo Elmers
heidi ebbeskamp
Peter Brouwer
Geen productinformatie ontvangen (behalve website Blokker). Levering ging voorbeeldig
Saskia van der Elsken
Snel bezorgd niet duur en prima product
VML van den Broeck
Snelle levering. Productinformatie enkel in Frans, Duits en Italiaans en onvolledig.
J Schotanus
Prima in orde snelle levering
Simin Mohtasebzada
Prima product, hele mooie design, ben erg tevreden. Van 4 is 2 kapot, heb gemaild naar de verkoper, met de foto's, maar geen reactie.
Anne Koster
Moeilijk om in contact te komen met verkoper. Bestelde artikelen niet geleverd maar totaal iets anders. Bij retour geld na anderhalve week nog niet terug.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.