Nelleke Boender
Als je wil retourneren moet je contact opnemen. Dit heb ik gedaan. Ik zou het retour label via mail krijgen. Nu 5 dagen verder en nog steeds niets gehoord. Erg slordig.
Als je wil retourneren moet je contact opnemen. Dit heb ik gedaan. Ik zou het retour label via mail krijgen. Nu 5 dagen verder en nog steeds niets gehoord. Erg slordig.
Snel geleverd en goed verpakt!
Supersnelle levering, heel fijn. Contact was enkel de factuur per e-mail, prima. Betaling helaas vooraf maar wel veilig via iDEAL. ik had liever achteraf gezien. Maar wel veilig betaald. Product was goed ingepakt, netjes in de originele doos. Duim!
Anita
Wendy
Lana
gijsje
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.