Elly van Schalkwijk
Het juiste materiaal voor mijn klusje Snel geleverd
Het juiste materiaal voor mijn klusje Snel geleverd
Ze zijn niet bereikbaar en leveren niet of het verkeerde artikel
Goedemiddag, Zoals mijn collega eerder al aangaf, hebben we via het systeem een verkeerd item ontvangen dan wat u heeft besteld. Dit komt door verwisselde EAN-nummers in ons systeem, waardoor het verkeerde item online stond. We hebben de terugbetaling al voor u verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Ik zal nooit meer iets bij jullie kunnen bestellen. Sorry ik vind jullie samenwerking heel slecht. Ik heb op 21-06 2024 afwasrek metaal besteld en betaald tot nu toe nog niet binnen 😡. Op site staat bestellen vandaag morgen ontvangen en nu?????????
Goedemiddag, Dank voor uw bericht. Het spijt me te horen dat dit is gebeurd. Uw order is 7 dagen geleden opgehaald door DHL en had de volgende dag geleverd moeten zijn, maar blijkbaar is er iets misgegaan. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega de terugbetaling al heeft verwerkt. U kunt de status van uw zending volgen via deze trackingcode: [Trackingcode](https://goparcel.nl/track/3SQLW0019075485/NL/4702JH). Mocht u het artikel alsnog ontvangen, dan mag u het houden. U hoeft het niet naar ons terug te sturen. Met vriendelijke groet, Discountershop
Alles tiptop in orde
Prima service
verkoper is zeker GEEN aanrader. Zeer slechte en trage communicatie, moeilijk bereikbaar, onbetrouwbaar. Zonder hulp van blokker-klantenservice kom je nergens. Het is nu alleen maar hopen dat het product niet stuk gaat, te veel gedoe en tijdverlies.
Contact met verkoper mbt
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.