Loes Bavelaar
Netjes bezorgd, en op tijd. En keurig ingepakt !
Netjes bezorgd, en op tijd. En keurig ingepakt !
Snelle levering en in goede staat.. Dus ik ben heel tevreden over kenners
Nie best, het product is al gebruikt want de etensresten zitten er nog op. En de rand van de aanbaklaag laat los. Dus deze gaat gewoon weer terug.
Makkelijk besteld en snel geleverd!
Ondanks de garantie van levering op de volgende werkdag na aankoop, hebben we nog geen bericht ontvangen over de status van het product. We verzoeken u vriendelijk om onmiddellijk actie te ondernemen om de levering te bespoedigen of om een snelle ter
Geen contact nodig gehad
Na twee weken heb ik mijn product nog niet ontvangen, terwijl volgens de beschrijving dit binnen 24u bezorgd zou worden. Deels te wijten aan het bestelproces van de verkoper, deels te wijten aan PostNL. Communicatie is wel positief.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.