KookGigant

3,5 Sterren
(3,5)
Verkoper sinds 16 maart 2022

Contactinformatie

KookGigant
Hoofdstraat 137
7311 AT Apeldoorn
KVK: 78545366
BTW: NL861443962B01
Overzicht
Retouren en voorwaarden

Over KookGigant

Koken is fantastisch, mits je de juiste instrumenten hebt. Daarom bestaat KookGigant. Ons team bestaat uit kookfanaten die zich al meer dan 15 jaar verdiepen in de beste kookinstrumenten. Daarom zijn wij ervan overtuigd dat onze producten precies dat bieden waar elke kok van droomt. Ook als je enkel thuis in de keuken staat. Naast de uitstekende kwaliteit van onze producten, profiteer je bij KookGigant ook van goede service. Ons enthousiaste team heeft als topprioriteit om elke klant fan te maken. Minstens net zo groot als we zelf zijn. Hoe meer plezier onze klanten hebben van onze producten, hoe blijer wij zijn! We hebben inmiddels al een uitgebreid aanbod, maar we blijven ons ontwikkelen. Regelmatig worden er nieuwe producten toegevoegd aan de webshop, die elke keer weer voldoen aan onze kwaliteitseisen. Ook zijn wij bezig met een eigen messenmerk. Reden genoeg om af en toe een kijkje te nemen in onze webshop! Het team van KookGigant

Beoordelingen van onze klanten

3,5 Sterren
(3,5)
2 beoordelingen
3,5 Sterren
Productinformatie
3 Sterren
Leversnelheid
3 Sterren
Bezorging
3 Sterren
Contact
Totale ervaring
2 Sterren
Productinformatie
(2)
Leversnelheid
(1)
Bezorging
(1)
Contact
(1)

Er was een technische storing. Ik heb geen product ontvangen. Ik ben nog aan het wachten op de terugstorten van het aankoopbedrag, dat zou binnen 10 dagen verstuurd worden. Dat is morgen..

Reactie van KookGigant

Dag Tineke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat er een technische storing was en dat je jouw product niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Zoals aangegeven, wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen teruggestort. De terugbetaling wordt door Blokker verwerkt, aangezien de betaling ook via hen is verricht. Het is daarom het beste om rechtstreeks contact op te nemen met Blokker als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen. In principe zou het bedrag al teruggestort moeten zijn op de betaalmethode waarmee je hebt betaald. Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan wij uiteraard ook voor je klaar. Onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip.


Totale ervaring
5 Sterren
Productinformatie
(5)
Leversnelheid
(5)
Bezorging
(5)
Contact
(5)

Tevreden over mijn koop.