marjan biggelaar van den
ik heb het produkt niet ontvangen
ik heb het produkt niet ontvangen
Helaas heb ik tot op heden mijn kerstboom nog niet ontvangen. Het is nu 8 dagen geleden dat ik het besteld heb. Het is vandaag zaterdag en maandag is het al kerst. Hellaas dit jaar kerst zonder kerstboom.
Excuus dat het pakket niet is aangekomen. Het lijkt kwijt te zijn bij de vervoerder, want de tracking geeft geen vervolg informatie meer. We crediteren daarom de bestelling. Excuus voor het ongemak. Kopu BV
Klein handzaam kerstboompje van 90 cm hoog. Snel geleverd en ziet eruit als op de foto's.
Alleen voet en vermoedelijk overbodige beschermhoes binnen. Over de parasol zelf hoor ik niets meer. Heel matig!
Alles correct en vlot afgehandeld.
De Boer
Els
Hendrik Jan
Zanne
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.