Terugbetalingsbeleid
We doen ons uiterste best om ieder product van een duidelijke beschrijving en foto’s te voorzien. Zo maak jij een bewuste keuze voor je aankoop. Op die manier proberen we extra ritten - en dus het milieu - te sparen.
We hopen natuurlijk dat onze items jou een geluksmoment opleveren. Niet alleen als je ze uitpakt, maar ook als je je interieur ermee verfraait of als je ze gebruikt. Doen ze dat toch niet zoals je had verwacht, dan mag je binnen 14 dagen de bestelling retour melden. Daarna heb je 14 dagen de tijd om het product gratis terug te sturen.
Neem altijd eerst contact met ons op via een Blokker bericht of via de mail: info@maisondabri.com zodat we je een retourlabel toe kunnen sturen en op de hoogte zijn van de retourzending.
Indien gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Je ontvangt van ons een bericht van ontvangst van je retour en we maken binnen 14 dagen het geld van de retour gestuurde items over op de bankrekening waarmee je ook hebt betaald, mits is voldaan aan bovenstaande retourvoorwaarden.
NB: is je bestelling met schade bij je aangekomen? Meld dit dan meteen bij ons, maak foto's van de verpakking en het beschadigd artikel. We kijken met je mee naar een oplossing.
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@maisondabri.com
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.