Floor Post
Product geretourneerd, maar geen update. Een mail gestuurd over de status, bericht teruggekregen dat ze het product wel ontvangen hadden en dat het geld teruggestort zou worden. Twee weken later, nog steeds geen cent teruggekregen.
Product geretourneerd, maar geen update. Een mail gestuurd over de status, bericht teruggekregen dat ze het product wel ontvangen hadden en dat het geld teruggestort zou worden. Twee weken later, nog steeds geen cent teruggekregen.
levering niet volgens de opgegeven tijd op de pagina, zet er dan niets op
mijn 1e bestelling van een droogtoren bleek niet compleet te zijn. ik heb NIceey hierover gebeld en direct werd er een nieuwe droogtoren toegestuurd, die ik de volgende dag al in huis had. ook het terugsturen van de incomplete was erg eenvoudig.
Fantastische service! Snel geleverd en enorm goed product. Bedankt niceey.
Het product was snel geleverd echter vol met beschadiging. Het rek heeft overal deukjes en verfspetters.
Beste, Wij vinden het enorm vervelend dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. Wij versturen nooit beschadigde artikelen dus dit is gebeurd tijdens de zending. We nemen uw zaak uiterst serieus en starten een onderzoek bij de vervoerder. Daarnaast nemen wij contact met u op om tot een gepaste oplossing te komen. Nogmaals excuses voor het ongemak, Team Niceey
De wasrek is totaal niet stevig, werkt verder prima maar verwacht niet dat hij lang meegaat
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.