Liek Naninck
Ik kreeg aan het eind van de dag van levering opeens een simpel mailtje dat mijn bestelling vw een technische reden niet door kon gaan en dat mijn geld teruggestort zou worden. Ik had dat artikel nodig en nu zat ik dus zonder.
Ik kreeg aan het eind van de dag van levering opeens een simpel mailtje dat mijn bestelling vw een technische reden niet door kon gaan en dat mijn geld teruggestort zou worden. Ik had dat artikel nodig en nu zat ik dus zonder.
Al sinds een week probeer ik deze leverancier te bellen (in totaal 6 x op verschillende tijdstippen. Vandaag heb ik voor de tweede keer een email gestuurd met het verzoek om retourinstructies. Ik heb het gevoel dat dit bedrijf failliet is.
Ik heb niks ontvangen ben de hele week thuis geweest en tot mijn grote verbazing wordt het pakket retour gestuurd naar de verkopen?? Waarom gegevens kloppen allemaal
Prima
Het product was beschadigd er zat een deuk in de kap van de lamp. We zouden het erg op prijs stellen dat deze vervangen ..vergoed werd ..
Goede informatie maar heb 2 weken moeten wachten tot bezorgd is
Heb tot nu toe het artikel niet ontvangen. En als ik naar ze bel, gaat de telefoon eerst over en dan de in gesprek toon. Heel jammer wel betaald maar niks gekregen
Alles was goed
Netjes Verzonden, zoals aangegeven
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.