PRIMO-Elektro
Contactinformatie
Over PRIMO-Elektro
Beoordelingen van onze klanten
Nico van Sluis
Alles is naar behoren gegaan.
N aznzg
Hanny Deuss
Ik had per ongeluk 2x het product on line besteld. Dat is door verkoopster netjes opgelost...werd erover teruggebeld. Verder alle begrip voor mijn fout.
Mark KösterHenke
De bezorgtijd was 2 werk dagen ik had hem op vrijdag besteld maar kreeg hem een week later op donderdagavond pas en dan bel je er achteraan en dan krijg je te horen dat dat niet kan zelfs als je met bewijs komt dus dat kut maar het product is top
Joop Vreugdewater
Voldoet aan de wensen en snel geleverd
Seher Akça
Stofzuiger slaat uit op tapijt. Contact opgenomen met de verkoper, maar tot op heden geen reactie. Jammer..
Jolien van der Wijst
Jack van Eysden
DPD kon mijn adres niet vinden wat heel raar is, en dan sturen ze gewoon de zending terug met de benaming adres niet compleet slechte service van DPD terwijl er ook een telefoon nummer bij staat dus heel slecht van DPD.
Christa Verheul
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.