Emir Acar
Snel geleverd bedankt!
Snel geleverd bedankt!
Doos was helemaal ingedeukt en kapot. Oven ook kleine deuk in. Geen zin om weer terug te sturen maar bezorging mag wel wat meer aandacht aan besteed worden !
Even after 10 days of the order, I am still waiting for it. I sent follow-up emails to the vendor (startshop) last week, but no response. I then sent a follow-up email to Blokker but no response. So, from my side, it is poor service and poor contact.
Helaas heb ik voor het eerst de verkeerde ovenkleur ontvangen, Tweede keer een beschadigde oven ontvangen.
Netjes en redelijk snel geleverd en de bezorger was zeer vriendelijk
Zeer vriendelijk en correct, snelle levering , Klein probleempje maar wordt snel opgelost ! Fijne ervaring !
Super snel geleverd! En fijn dat je gebeld word met informatie!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.