Peter Lauwers
Gewoon goed
Gewoon goed
op de eerstvolgende werkdag zoals aangegeven op een afleverpunt.
Met de verkoper ben ik tevreden maar de bezorging door DPD was heel slecht en daarom zou ik niet meer bij verkoper bestellen. PostNL en DHL heb ik liever. Wellicht is het een idee om de keuze door de klant te laten maken.
helaas had de blokkermedewerker de verkeerde postcode ingevuld , dus het verkeerde adres. Na bellen met blokker is mijn probleem niet opgelost , ze konden niets doen. Degene die de verzending verzorgt kon ik bellen en alle lof, het is goed gekomen .
Top geregeld
Alles goed ,alleen bezorging is helemaal zeer slecht ,moest zelf achter mijn bestelling aan,waar t gebleven was,fijn DPD,waardeloze instelling!!!!
Vriendelijke en behulpzame verkoper
Heel vriendelijk correct en snel behandeld. Een TOP verkoopster!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.