ZEDAR
Contactinformatie
Over ZEDAR
Beoordelingen van onze klanten
Anne Akkermans
Daphne van den Hatert
Wij zijn al dik een week aan het wachten op onze bestelling. Het zou de dag erna binnen gekomen moeten zijn volgens jullie site?! Helaas.. niks gezien, erg vervelend.
Ron Valkenburg
Ik had voor 17:00 uur besteld, maar het werd helaas niet de volgende dag geleverd.
Saskia van der slikke
Snelle correcte levering. Fietstas van mooi materiaal en handig in gebruik
Petra Groenboom
Er zat geen boekje bij en dus konden we ook de app niet installeren. Contact opgenomen met de leverancier en na wat mails is het uiteindelijk opgelost.
Maria Zwaan
Top gegedaan!!
PAUL Van Den Broek
ben tevreden maar ik heb wel een vraag de bij behorende delen zijn niet compleet ik be doel de slang en enz enz ik mis wat jammer hoe komt dat goed Krijg ik die nog toe gestuurt of moet ik eerst alles weer op nieuw bestellen en deze retour sturen
Herma Vink
Jopie Leduc
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice (Email: info@zedar.eu).
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.