Bob Dofferhoff
Alles was helemaal in orde ik werd op de hoogte gehouden wanneer het pakket er zou zijn, en dat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Brievenbuspakket.
Alles was helemaal in orde ik werd op de hoogte gehouden wanneer het pakket er zou zijn, en dat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Brievenbuspakket.
Gewoon top.
Gewoon snel, geruisloos en zonder gedoe.
Waardeloze troep, weegt niks en bij vastdraaien is de bout al dolgedraaid. Kun je net zo goed naar de action gaan.
Helaas werd het bestelde en betaalde product niet thuis bezorgt maar moest ik het op een ophaaladres gaan halen. Dit duurde 3 dagen. Jammer.
Prima geregeld
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.