Emma Seijs
Ik heb geen contact gehad met de verkoper omdat het product snel geleverd is en helemaal naar behoren functioneert
Ik heb geen contact gehad met de verkoper omdat het product snel geleverd is en helemaal naar behoren functioneert
Alles is naar tevredenheid, prima verlopen.
Bekend merk, goed product. Deze kaasschaaf voor jonge kaas doet wat het beloofd.
Eigenlijk in een woord "GEWELDIG" in alle opzichten. Nog nooit zo'n fijne kaasschaaf gehad. Had ik jaren eerder willen hebben.
Prima!
Supersnel en degelijk en goed verpakt, is het kaasfonduestel geleverd. Zag er precies zo uit als op de website van de Blokker en met 10 jaar garantie. Nederlandse gebruiksaanwijzing is altijd prettig om te lezen. Geen spijt van deze aankoop!!
Leuke fondueset, prima verpakt, snel geleverd en een beschrijving erbij hoe je de fondue moet maken. We gaan ermee aan de slag!
Vriendelijke verkoper
Nog niks ontvangen.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.